Üdvözlünk a Royal Tuning megújult oldalán!

Ezen az oldalon összegyüjtöttük neked a legfontosabb információkat a rendeléssel és a termékekkel kapcsolatban.

🚚Szállítással kapcsolatos információk:

Szállítási idő:

  • A szállítási idő 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.

A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.

Szállítási költségek:

GLS házhozszállítás utánvétellel: 1940Ft
GLS előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel: 1590Ft
Foxpost automatába előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1490Ft
Packeta csomagpont előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1690Ft
30.000 Forint feletti rendelésnél 

0 Ft

Személyes átvételre nincs jelenleg lehetőség.

 

Raktáron vannak-e a termékek vagy rendelni kell?

  • A termékek saját raktárunkban, készleten vannak, így a szállítási idejük mindössze 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.
    A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.

💳Fizetéssel kapcsolatos információk:

Milyen fizetési módok vannak az oldalon?

Utánvétel A rendelésed az átvételkor tudod kifizetni. A futároknál lehet bankkártyával és készpénzzel is fizetni.
Online bankkártyás fizetés Többféle biztonságos szolgáltatón keresztül is kifizetheted rendelésed. Paypal, Barion és Stripe fizetésre is van lehetőség a rendelés leadáskor.
Banki átutalás A rendelést banki átutalással is kifizetheted. OTP számlaszámmal rendelkezünk, melyet a rendelés leadását követően küldünk ki emailben.

 

📦Megrendeléssel kapcsolatos információk:

Kell-e regisztrálni rendeléshez?

Nem kötelező, azonban számos előnnyel jár ha készít egy fiókot a rendeléskor.
Pár kattintással jóvá lehet hagyni, hogy felhasználói fiókot is készítsen automatikusan a rendszer. A rendelés folyamán a fiókjában tudja követni a csomag állapotát, következő rendeléseknél pedig már el lesznek mentve az adatai .

Nem vagyok benne biztos hogy melyik alkatrészt rendeljem…ki segít?

Ha nem biztos benne, hogy melyik termék lenne önnek megfelelő vegye fel velünk a kapcsolatot a “segíthetünk” gombra kattintva a lap alján és a lehető leghamarabb segítünk a választásban

Mi a teendő ha mégse jó terméket kaptam?

Ha nem jó terméket rendeltél, esetleg nem vagy elégedett vele, lehetőség van cserére vagy visszaküldésre.

Mindkét esetben emailben kell jelezni az ügyfélszolgálat felé a kérést, és felvesszük veled a kapcsolatot.

E-mail címünk: info@royaltuning.hu

✅Bizalom

Megbízható a webshop? Mire számíthatok?

A webshop megbízhatóságát a független vásárlói visszajelzésekkel szeretnénk átláthatóvá tenni. Ebben az árukereső.hu a partnerünk, akik kérdőív formájában minden vásárlónktól kérnek visszajelzést. Ezeket a véleményeket bárki elolvashatja akár évekre visszamenőleg is. 

A rólunk írt véleményeket IDE kattintva éred el.