Ezen az oldalon összegyüjtöttük neked a legfontosabb információkat a rendeléssel és a termékekkel kapcsolatban.
🚚Szállítással kapcsolatos információk:
Szállítási idő:
- A szállítási idő 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.
A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.
Szállítási költségek:
GLS házhozszállítás utánvétellel: | 1940Ft |
GLS előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel: | 1590Ft |
Foxpost automatába előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel | 1490Ft |
Packeta csomagpont előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel | 1690Ft |
30.000 Forint feletti rendelésnél |
0 Ft |
Személyes átvételre nincs jelenleg lehetőség.
Raktáron vannak-e a termékek vagy rendelni kell?
- A termékek saját raktárunkban, készleten vannak, így a szállítási idejük mindössze 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.
A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.
💳Fizetéssel kapcsolatos információk:
Milyen fizetési módok vannak az oldalon?
Utánvétel | A rendelésed az átvételkor tudod kifizetni. A futároknál lehet bankkártyával és készpénzzel is fizetni. |
Online bankkártyás fizetés | Többféle biztonságos szolgáltatón keresztül is kifizetheted rendelésed. Paypal, Barion és Stripe fizetésre is van lehetőség a rendelés leadáskor. |
Banki átutalás | A rendelést banki átutalással is kifizetheted. OTP számlaszámmal rendelkezünk, melyet a rendelés leadását követően küldünk ki emailben. |
📦Megrendeléssel kapcsolatos információk:
Kell-e regisztrálni rendeléshez?
Nem kötelező, azonban számos előnnyel jár ha készít egy fiókot a rendeléskor.
Pár kattintással jóvá lehet hagyni, hogy felhasználói fiókot is készítsen automatikusan a rendszer. A rendelés folyamán a fiókjában tudja követni a csomag állapotát, következő rendeléseknél pedig már el lesznek mentve az adatai .
Nem vagyok benne biztos hogy melyik alkatrészt rendeljem…ki segít?
Ha nem biztos benne, hogy melyik termék lenne önnek megfelelő vegye fel velünk a kapcsolatot a “segíthetünk” gombra kattintva a lap alján és a lehető leghamarabb segítünk a választásban
Mi a teendő ha mégse jó terméket kaptam?
Ha nem jó terméket rendeltél, esetleg nem vagy elégedett vele, lehetőség van cserére vagy visszaküldésre.
Mindkét esetben emailben kell jelezni az ügyfélszolgálat felé a kérést, és felvesszük veled a kapcsolatot.
E-mail címünk: info@royaltuning.hu
✅Bizalom
Megbízható a webshop? Mire számíthatok?
A webshop megbízhatóságát a független vásárlói visszajelzésekkel szeretnénk átláthatóvá tenni. Ebben az árukereső.hu a partnerünk, akik kérdőív formájában minden vásárlónktól kérnek visszajelzést. Ezeket a véleményeket bárki elolvashatja akár évekre visszamenőleg is.
A rólunk írt véleményeket IDE kattintva éred el.