A Peugeot váltógombok is megkopnak az évek során, a számlap felülete berepedezik a váltógomb pedig gyakran elreped. Ez elveszi a vezetés élményét, hiszen mindig oda kell figyelni rá nehogy egy határozottabb váltásnál leszakadjon a váltógomb vagy felsértse a sofőr kezét.
Ahogyan a kopó alkatrészeket, a váltógombokat is le lehet sőt le kell cserélni, hogy biztonságosan és kényelmesen vezethessünk. A csere után elégedetten fogunk útnak indulni. A váltógomb lecserélesekor érdemes a váltószoknyát és a kézifékszoknyát is lecserélni. A komfort érzetünkön rengeteget tud dobni a megújult belseje, egy komplett cserével szinte olyan lesz mintha most gurult volna ki a szalonból.
Peugeot 206
Peugeot 207
Peugeot 306
Peugeot 307
Peugeot 406
Peugeot 407
Peugeot 607
Gyári OEM szám: 2403AP
A Peugeot váltógomb öt sebességes, a rükverc jobbra hátra van rajta ahogyan a képeken is látszik
A váltógomb számlapja fényes, lakkozott felületű, az oldala a gyári Peugeot váltógombhoz hasonló erezett felületű.
A cseréje nagyon egyszerű, a váltószoknya keretét ki kell pattintani. A váltószoknya a váltógombhoz egy gyorskötözővel van rögzítve, ezt le kell csípni. A váltógombot ezután felfele kell húzni, a váltórúdon egy műanyag adapter van, a váltógomb erre van felnyomva. Fontos, hogy a váltógomb alatti műanyag adapternek a váltórúdon kell maradnia. Ez gyakran meg van repedve így érdemes ebből is rendelni a váltógombbal együtt.
A Peugeot váltógomb csere folyamatáról blog cikkünkben olvashatsz bővebben.
A Peugeot modellekhez a Royaltuningnál nemcsak váltószoknyát és váltógombot találhatsz, hanem kulcsházat is. Emellett több száz márkafüggetlen autós kiegészítő közül is válogathatsz!
Gyárival megegyező kialakítású!
A Peugeot váltógomb a gyárival megegyező kialakítású.
Öt sebességes, a számlap kiosztása 12345R.
A számlapja fényes felületű, a váltógomb teste pedig erezett kialakítású. Fekete színű, ahogy a képeken is látszik.
A cseréje nagyon egyszerű, házilag is könnyen megoldható!
. A váltószoknya a váltógombhoz egy gyorskötözővel van rögzítve, ezt le kell csípni. A váltógombot ezután felfele kell húzni, a váltórúdon egy műanyag adapter van, a váltógomb erre van felnyomva. Fontos, hogy a váltógomb alatti műanyag adapternek a váltórúdon kell maradnia. Ez gyakran meg van repedve így érdemes ebből is rendelni a váltógombbal együtt.