A váltógombot egy-egy hosszabb út során akár több százszor is megfoghatjuk. Ezáltal az évek során folyamatosan kopik a felülete. A számlap megmattul, összekarcolódik a bőrözése pedig felszakadhat.
A Peugeot váltógombok elég gyakran egész egyszerűen ketté törnek. A vékonyított kialakításuk kimondottan formássá teszi a váltógombot, de amikor elkezd kopni könnyen eltörik.
A Peugeot váltógombokból a legtöbb manuális de automata változat is elérhető a webshopban. A manuális és az automata cseréje hasonló, mivel mind a két verzió a váltórúdon lévő adapterre rögzül. A manuális váltógombok adaptere azonban vastagabb mint az automatáé.
A váltógombokhoz a váltószoknya alulról egy gyorskötöző kábel szerű szalaggal rögzül. A váltószoknya keretét ki kell pattintani, és belülről lehet elvágni ezt a rögzítszalagot.
A váltógomb ezután egyszerűen lehúzható, arra viszont figyelni kell, hogy az adapter rajta maradjon a váltórúdon.
A Peugeot váltógombok beljese és a váltószoknya csatlkozása megegyezik, így akár másik típus gombját is belehet szerelni.
Ezekhez a Peugeot típusokhoz a váltógombok,váltószoknyák és kézifékszoknyák mellett a kulcsházak is megtalálhatóak a royaltuningon, mivel ezek is elkopnak általában.