Ezen az oldalon összegyüjtöttük neked a legfontosabb információkat a rendeléssel és a termékekkel kapcsolatban

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi a szállítási idő, Szállitási költség?

A szállítási idő 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.

A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.

Szállítási költségek:

-GLS utánvétellel: 1690Ft
-GLS Előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel:1340Ft
-Foxpost automatába előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel : 1190 Ft
-Packeta csomagpont előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel: 940

30.000 ft felett ingyenes a szállítás

Személyes átvételre nincs jelenleg lehetőség.

Raktáron vannak-e a termékek vagy rendelni kell?

Mindegyik terméknél jelzi automatikusan a rendszer, hogy készleten van-e vagy előrendelhető.  
A készleten lévő termékek szállítási ideje 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.

Ha előrendelhető akkor is adható le rendelés, csak várni kell a beszerzésére. Átlagosan 5-7 nap alatt érkeznek meg az “előrendelhető” termékek.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok vannak az oldalon?

Utánvétel, tehát amikor átveszed a csomagot akkor fizeted ki. A futároknál lehet kártyával és kézpéznben is fizetni.Online bankkártyás fizetésre is van lehetőség Barion, Paypal és Paylike fizetőkapun keresztül. Mindkét lehetőség maximális biztonságot nyújt, ezért is választottuk ezt a két céget.

Banki átutalás, ebben az esetben egy bankszámlaszámra kell elutalni a rendelés értékét, és az összeg beérkezése után feladjuk a csomagot.
Az átvételkor már nem kell fizetni, csak átvenni a csomagot

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Kell-e regisztrálni rendeléshez?

Nem kötelező, azonban számos előnnyel jár ha készít egy fiókot a rendeléskor.
Pár kattintással jóvá lehet hagyni, hogy felhasználói fiókot is készítsen automatikusan a rendszer. A rendelés folyamán a fiókjában tudja követni a csomag állapotát, következő rendeléseknél pedig már el lesznek mentve az adatai .

Nem vagyok benne biztos hogy melyik alkatrészt rendeljem…ki segít?

Ha nem biztos benne, hogy melyik termék lenne önnek megfelelő vegye fel velünk a kapcsolatot a “segíthetünk” gombra kattintva a lap alján és a lehető leghamarabb segítünk a választásban

Mi a teendő ha mégse jó terméket kaptam?

Hibás rendelés esetén vagy ha nem elégedett a termékkel, lehetőség van cserére vagy visszaküldésre.

Mindkét esetben emailben kell jelezni az ügyfélszolgálat felé ezt, és felvesszük veled a kapcsolatot.
Email cím: info@royaltuning.hu

Megbízható a webshop? Mire számíthatok?

A webshop megbízhatóságát a független vásárlói visszajelzésekkel szeretnénk átláthatóvá tenni. Ebben az árukereső a partnerünk, akik kérdőiv formájában minden vásárlónktól kérnek visszajelzést. Ezeket a véleményeket bárki elolvashatja akár évekre visszamenőleg is.3