A váltógombot egy-egy hosszabb út során akár több százszor is megfoghatjuk. Ezáltal az évek során folyamatosan kopik a felülete. A számlap megmattul, összekarcolódik a bőrözése pedig felszakadhat.
A Citroen váltógombok krómozása ami a gyenge pont, de előfordul az is, hogy ketté törnek. A vékonyított kialakításuk kimondottan formássá teszi a váltógombot, de miután elkezd öregedni az anyaga, könnyen eltörik.
A Citroen váltógombokból a legtöbb manuális de automata változat is elérhető a webshopban. A manuális és az automata cseréje szinte megegyezik, mivel mind a két verzió a váltórúdon lévő adapterre rögzül. Az automata váltógombok adaptere azonban vékonyabb mint a manuálisé.
A váltógombokhoz a váltószoknya alulról egy gyorskötöző szerű szalaggal rögzül. Aváltószoknya keretét ki kell pattintani, és belülről lehet elvágni ezt a rögzítőszalagot.
A váltógomb ezután egyszerűen lehúzható, arra viszont figyelni kell, hogy az adapter rajta maradjon a váltórúdon.
A Citroen váltógombok beljese és a váltószoknya csatlakozása megegyezik, így akár másik típus gombjára is felcserélhető a gyári.
Ezekhez a Citroen típusokhoz a váltógombok,váltószoknyák és kézifékszoknyák mellett a kulcsházak is megtalálhatóak a royaltuningon, mivel ezek is elkopnak általában.