Az autókulcsok belsejében található apró kapcsolók, melyek felelősek az ingerület átvitelért.
Amikor a kulcsházon lévő gumigombokat nyomkodjuk, valójában ez a lényeg alatta, ez továbbítja, a jelet a vezérlőegységnek, a burkolat csupán védelemként van jelen.
Mivel az autót havonta több 100 alkalommal nyitjuk zárjuk, előbb utóbb kikopnak a nyomógombok.
Ekkor még nincs veszve semmi!!
Ha már ekkor közbelépünk, és a kulcsházat, vagy amelyik típusnál lehetséges csak a gombsort kicseréljük ismét évekig nem lesz rá gondunk. A jellemzőbb viszont, hogy húzzuk, halasztjuk a cserét, de a gomb egyre jobban kilukad, majd le is szakad a helyéről.
Ha nem takarja a nyomógomb a panelt egyrészt rondán néz ki, másrészt a mikrokapcsolók forrasztásai így pár napon belül egy erőteljesebb nyomásnál elfogják engedni a nyáklapot és annyi volt a távvezérlésnek
Nem mellesleg a kocsi kulcs saját példámból kiindulva megfordul kabát/nadrágzsebben asztalon stb. helyeken ahol a belekerülő kosz további károkat okozhat.
A Mikrokapcsolók cseréje.
A mikrókapcsolók cseréje szakértelmet igényel, mivel SMD forrasztással vannak felhelyezve
Itt nincs plusz hely az elnagyolt forrasztásnak, mivel kivan pontosan mérve, hogy hogy fér el a kulcsházba a panel.