A váltógombot egy-egy hosszabb út során akár több százszor is megfoghatjuk. Ezáltal az évek során folyamatosan kopik a felülete. A számlap megmattul, összekarcolódik a bőrözése pedig felszakadhat. Esztétikailag sem szép látvány, és rengeteget ront a komfort érzetünkön ha például váltáskor sérti a kezünket a váltógomb számlapja
Az Opel váltógombokból manuális és automata változat is elérhető a webshopban. A cserét tekintve nem sokban tér el a két típus. A váltógomb cseréjéhez csak pár alapvető szerszámra van szükségünk, pár perc alatt házilag is megoldható.
A váltórúd felső szakaszán ricnizés van kialakítva, erre szorul rá a váltógomb. Cseréjéhez a váltógombot erőteljesen felfelé kell húzni. Ha nehezen indul meg, érdemes enyhén oldalra csavarni.
Amelyik váltógomb felhúzós szerkezetű azoknál ügyelni kell, hogy a váltógomb alatti rugó ne pattanjon ki.
Az új váltógombot ennek mintájára vissza kell helyezni a váltórúdra és az autó már használható is.
Ezt a váltógombot az Opel számos modellben használta. Az itthon igen népszerű Opel Astra F az ezt követő Opel Astra G és a Corsa C típusokban is ilyen váltógomb van. Az Opel Combo C beltere gyakorlatilag teljesen megegyezik az Opel Corsa C típussal így természetesen ebbe is ez a váltógomb került.
Az Opel Zafira A sem hiányozhat a felsorolásból hiszen ebbe is ez a váltógomb került és mai napig egy népszerű, kiváló családi autó, ami megérdemli a törődést.
Ezekhez az Opel típusokhoz a váltógombok,váltószoknyák és kézifékszoknyák mellett a kulcsházak is megtalálhatóak a royaltuningon, mivel ezek is elkopnak általában.