Ezen az oldalon összegyüjtöttük neked a legfontosabb információkat a rendeléssel és a termékekkel kapcsolatban
Szállítással kapcsolatos kérdések
Mennyi a szállítási idő, Szállitási költség?
A szállítási idő 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.
A 14:00-ig beérkezett rendeléseket még aznap feladjuk. Így az esetek 99%-ban már másnapra kiérkeznek.
Szállítási költségek:
-GLS házhozszállítás: 1499Ft
-GLS csomagpontok: 1190Ft
-MPL házhozszállítás: 1499Ft
-MPL csomagpontok: 1190Ft
-Foxpost automatába előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel : 1190 Ft
-Packeta csomagpont előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel: 1190
30.000 ft felett ingyenes a szállítás
Személyes átvételre nincs jelenleg lehetőség.
Raktáron vannak-e a termékek vagy rendelni kell?
Mindegyik terméknél jelzi automatikusan a rendszer, hogy készleten van-e vagy előrendelhető.
A készleten lévő termékek szállítási ideje 1-2 munkanap, GLS, Foxpost és Packeta esetében is.
Ha előrendelhető akkor is adható le rendelés, csak várni kell a beszerzésére. Átlagosan 5-7 nap alatt érkeznek meg az “előrendelhető” termékek.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok vannak az oldalon?
Utánvétel, tehát amikor átveszed a csomagot akkor fizeted ki. A futároknál lehet kártyával és kézpéznben is fizetni.Online bankkártyás fizetésre is van lehetőség Barion, Paypal és Paylike fizetőkapun keresztül. Mindkét lehetőség maximális biztonságot nyújt, ezért is választottuk ezt a két céget.
Banki átutalás, ebben az esetben egy bankszámlaszámra kell elutalni a rendelés értékét, és az összeg beérkezése után feladjuk a csomagot.
Az átvételkor már nem kell fizetni, csak átvenni a csomagot
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Kell-e regisztrálni rendeléshez?
Nem kötelező, azonban számos előnnyel jár ha készít egy fiókot a rendeléskor.
Pár kattintással jóvá lehet hagyni, hogy felhasználói fiókot is készítsen automatikusan a rendszer. A rendelés folyamán a fiókjában tudja követni a csomag állapotát, következő rendeléseknél pedig már el lesznek mentve az adatai .
Nem vagyok benne biztos hogy melyik alkatrészt rendeljem…ki segít?
Ha nem biztos benne, hogy melyik termék lenne önnek megfelelő vegye fel velünk a kapcsolatot a “segíthetünk” gombra kattintva a lap alján és a lehető leghamarabb segítünk a választásban
Mi a teendő ha mégse jó terméket kaptam?
Hibás rendelés esetén vagy ha nem elégedett a termékkel, lehetőség van cserére vagy visszaküldésre.
Mindkét esetben emailben kell jelezni az ügyfélszolgálat felé ezt, és felvesszük veled a kapcsolatot.
Email cím: info@royaltuning.hu
Megbízható a webshop? Mire számíthatok?
A webshop megbízhatóságát a független vásárlói visszajelzésekkel szeretnénk átláthatóvá tenni. Ebben az árukereső a partnerünk, akik kérdőiv formájában minden vásárlónktól kérnek visszajelzést. Ezeket a véleményeket bárki elolvashatja akár évekre visszamenőleg is.
A vélemény összesítő oldalt IDE kattintva éred el.