Leírás
OPEL CORSA C VÁLTÓGOMB,VÁLTÓSZOKNYA,KÉZIFÉKSZOKNYA
Az opel váltószoknyákra jellemző, hogy az idősebb autóknál a szoknya felső rétege elkezd lekopni a váltószoknyáról. Ez a bőrszerű anyag folyamatosan lepereg a szövetről és leszóródik. Ez látványra sem szép, és bosszantó is hogy állandóan összekoszolja a padlókárpitokat.
Ahogyan a kopó alkatrészeket, a váltószoknyákat is le lehet sőt le kell cserélni, hogy biztonságosan és kényelmesen vezethessünk. A csere után elégedetten fogunk útnak indulni. A váltószoknya lecserélesekor érdemes a váltógombot és a kézifékszoknyát is lecserélni. A komfort érzetünkön rengeteget tud dobni a megújult belseje, egy komplett cserével szinte olyan lesz mintha most gurult volna ki a szalonból.
MILYEN OPELEKHEZ JÓ EZ A SZETT?
OPEL CORSA C 2000-2006
OPEL COMBO C 2000-2012
Gyári OEM szám: 738423
HOGY NÉZ KI A SZETT?
A váltószoknya és a kézifékszoknya fekete színű fekete varrással. Kompletten a beépítőkerettel össze van szerelve, így nagyon egyszerű a cseréje. A szoknya anyaga műbőr, mint a gyári váltószoknyáké.
HOGYAN LEHET KICSERÉLNI A VÁLTÓSZOKNYÁT,KÉZIFÉKSZOKNYÁT,VÁLTÓGOMBOT?
A cseréje nagyon egyszerű, a váltórúdról felfele kell húzni a váltógombot, a gyári szoknya keretét ki kell pattintani a helyéről. Az új váltószoknyát vissza kell pattintani, a váltógombot pedig vissza húzni a váltórúdra.
A váltószoknya nyakánál egy gyorskötöző van behúzva, ezzel lehet rögzíteni a szoknyát.
Az Opel modellekhez a Royaltuningnál nemcsak váltószoknyát és váltógombot találhatsz, hanem kulcsházat is. Emellett több száz márkafüggetlen autós kiegészítő közül is válogathatsz!
Tibor (megerősített tulajdonos) –
Lászlóné (megerősített tulajdonos) –
Jó
Éva (megerősített tulajdonos) –
Gábor (megerősített tulajdonos) –
A tartósságáról még nincs tapasztalatom, de a gyárihoz hasonló, és elégedett vagyok vele. A szereléshez néhány tipp: a sebváltó vége recézett, erre szorul rá a váltógomb. Elég nagy erővel kell rántgatni/tekergetni (én fogót is használtam hozzá). Az eredeti váltógombom már darabokra töredezett, így szerelés közben teljesen szét is hullott.
Az új gombhoz képest a régi alja fehér volt, és ezzel együtt jött le – emiatt nem kell óvatoskodni vele, csak a hátrameneti emelőre kell figyelni. Ha az lejön, a rugó is kiugorhat vagy az egész felcsúszhat. Visszaszerelésnél ügyelni kell arra, hogy a hátrameneti emelő a vezetőülés felé nézzen, mert ez egy lemeznek ütközik, amely megakadályozza, hogy felemelés nélkül hátramenetbe kapcsoljunk.
A szoknya könnyen kiugrik, akár egy gyenge rántásra is. A régi és az új szoknyát is egy egyszerű gyorskötöző húzza össze. A gyorskötöző feje a szoknyában van elrejtve, így szétszereléskor ezt kell keresni. Visszaszereléskor a fejet vissza kell húzni a szoknyába, hogy meghúzás után ne lógjon ki.
A váltógombot egyszerűen vissza kell ütögetni a helyére – de ne felejtsétek el előtte visszatenni a rugót!
György (megerősített tulajdonos) –
Jóvolt minden köszönöm