Leírás
Opel váltógomb
Még az Opel váltógombok is megkopnak az évek során, a számlapja bemattul, felülete berepedezik. Ez elveszi a vezetés élményét, hiszen mindig oda kell figyelni rá nehogy egy határozottabb váltásnál leszakadjon a váltógomb vagy felsértse a sofőr kezét.
Ahogyan a kopó alkatrészeket, a váltógombokat is le lehet sőt le kell cserélni, hogy biztonságosan és kényelmesen vezethessünk. A csere után elégedetten fogunk útnak indulni. A váltógomb lecserélesekor érdemes a váltószoknyát és a kézifékszoknyát is lecserélni. A komfort érzetünkön rengeteget tud dobni a megújult belseje, egy komplett cserével szinte olyan lesz mintha most gurult volna ki a szalonból.
Milyen Opelekhez jó ez a váltógomb?
Opel Corsa F
Opel Zafira E
Opel Zafira Life
Opel Grandland/Grandland X
Opel Crossland/Crossland X
Felhúzós rükverckapcsolójú kivitelekhez való.
Hogy néz ki a váltógomb?
A váltógomb hat sebességes, a rükverc balra előre van rajta ahogyan a képeken is látszik
A váltógomb számlapja fényes, lakkozott felületű, az oldala a gyári váltógombhoz hasonló erezett felületű.
Hogyan lehet kicserélni a váltógombot
A cseréje nagyon egyszerű, a váltórúdról felfele kell húzni a váltógombot. Egy recés részre van rápréselve, erről kell csak lehúzni majd az új váltógombot egyszerűen vissza kell helyezni. A rükverckapcsoló felhúzó szerkezete fent marad a váltórúdon, ez az új váltógombba egyszerűen bele fog csúszni
Az Opel modellekhez a Royaltuningnál nemcsak váltószoknyát és váltógombot találhatsz, hanem kulcsházat is. Emellett több száz márkafüggetlen autós kiegészítő közül is válogathatsz!
Gyárival megegyező kialakítású!
Az Opel váltógomb a gyárival megegyező kialakítású.
Hat sebességes, a számlap kiosztása R123456
A számlapja fényes felületű, körbe krómkarikával. A váltógomb teste fekete színű, ahogy a képeken is látszik.
A rükverc felhúzó kapcsolóját nem tartalmazza, a gyárit kell bele tenni.
A cseréje nagyon egyszerű,házilag is könnyen megoldható!
A cseréje nagyon egyszerű, a váltószoknya keretét ki kell pattintani, a váltórúdról felfele kell húzni a váltógombot. Egy recés részre van rápréselve, erről kell csak lehúzni majd az új váltógombot egyszerűen vissza kell helyezni. A rükverckapcsoló felhúzó szerkezete fent marad a váltórúdon, ez az új váltógombba egyszerűen bele fog csúszni.