A váltógombot egy-egy hosszabb út során akár több százszor is megfoghatjuk. Ezáltal az évek során folyamatosan kopik a felülete. A számlap megmattul, összekarcolódik a bőrözése pedig felszakadhat.
A toyota váltógombokra a króm felület kopása a legjellemzőbb, ami kellemetlenül sérti a sofőr tenyerét
A Toyota váltógombokból manuális és automata változat is elérhető a webshopban. A cserét tekintve nem sokban tér el a két típus. A váltógomb cseréjéhez nincs szükség szerszámokra és pár perc alatt megoldható.
A Toyota mérnökei a váltógombot nem bonyolították túl adapterekkel vagy bepattanó kis műanyagokkal egész egyszerűen menetes a felfogatás. Ezért külön hálásak lehetünk mert a legegyszerűbb a cseréje ezeknek a váltógomboknak.
A régi gombot letekerjük, az újat pedig szépen vissza és kész is a művelet.
Amelyik váltógomb felhúzós szerkezetű azoknál ügyelni kell, hogy a váltógomb alatti rugó ne pattanjon ki.
Ezeket a váltógombokat a Toyota számos modellben használta. Az itthon talán leggyakoribb Corolla és Auris típusokban is ilyen váltógomb van.
Az Avensis és a márka többi képviselője is mind ezeket a tekerős gombokat használja
Ezekhez a Toyota típusokhoz a váltógombok,váltószoknyák és kézifékszoknyák mellett a kulcsházak is megtalálhatóak a royaltuningon, mivel ezek is elkopnak általában.